onsdag 8 augusti 2012

How I Organize My Jewelry

Min smyckessamling har blivit lite väl stor nu och för att få plats med allt i mitt lilla badrum så har jag varit tvungen att sortera upp allt i plastpåsar. När man då letar efter ett halsband och får istället upp 10 ihoptrasslade halsband så är det inte så roligt längre att välja smycken. Plus så glömmer man lätt bort vad man har. Tillslut fick jag nog och startade ett  litet projekt. Gjorde plats bredvid min garderob och spenderade en halv dag med att få upp allt.

Resultatet: 

Hittade en gammal anslagstavla nere i källaren som jag målade om till vitt och satte på lite söta klistermärken i hörnen av ramen. Tog nålar och hängde upp alla mina örhängen och några av mina armband.

Satte upp (med pappas hjälp) en överbliven slipshängare på sidan av garderoben som numera är en halsbandshängare. :)

Ska beställa 2 stycken T-bar ställningar som jag ska hänga mina armband och klockor på. Amazon, $5/st. Billigt!
Det känns mycket roligare och mer inspirerande att välja ut sin outfit, nu när man kan se allt på display.  Jag är riktigt nöjd med resultatet! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤