onsdag 12 september 2012

Framme

Hellu. Nu är jag äntligen framme i Los Angeles. Vi landade i söndags kväll på LAX flygplats runt 8 och blev hämtade av Josh (systers man) och Abbie (systerdotter). I måndags var det 30 grader varmt! Så himla skönt! Abbie gick i skolan och Madde, jag, mamma och Mackenzie åkte till en Mexikansk restaurang och åt lunch. Efter det åkte vi till Walmart en snabbis och sedan åkte vi hem. Jag satt barnvakt åt Kenzie i nån timme medan dom andra åkte till doktorn med Abbie för att ge henne hennes sprutor. Idag så skulle vi ha gått till poolen med det var molning och kvaft i luften så skippade det och ska till poolen i morgon istället då det ska bli sol igen. Annars har det inte hänt nått speciellt idag. Får se om mamma och jag sticker iväg till Walmart eller Ralphs ikväll när barnen sover för att köpa lite mat grejer. Känns så tråkigt/onödigt att bara sitta hemma en hel dag när man är på semester. ^^

Ville bara visa att jag levde. 
Bye for now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤