torsdag 11 oktober 2012

Happy 18th Birthday Baby Brother!

Igår fyllde Magnus 18 år! Herregud, kan inte fatta att han är "vuxen" nu. För mig känns det som att han fortfarande är 10 år gammal... Hela familjen gick ut och åt middag, sedan åkte vi hem firade honom resten av kvällen.
Jag ville göra en extra speciell tårta åt honom den här gången och satt och fundera ganska länge på vad jag ville göra. Först hade jag tänkt göra en Game of Thrones-tårta, The Iron Throne. Men för att göra den behövde jag ätbar silver-spray och det hade jag inte tid att åka och köpa (nästa gång kanske) så jag gjorde en PS3 tårta istället. Fast den blev inte riktigt som jag hoppats att den skulle bli...
Jaja. Magnus blev jätteglad över den iallafall.

4 kommentarer:

  1. vilken fin ide! den ska du vara stolt över :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. sv: Tack så mycket! :)
      Fina bilder du har på din blogg!

      Radera
    2. Jag tycker den blev jättefin! Det va ju bar första försöket också :) Ser ut som ni hade det trevligt, önskar vi kunnat vara med. KRAM

      Radera

❤ Sharing is Caring ❤