måndag 7 januari 2013

The Hoobit: An Unexpected Journey

Ikväll gick jag, Magnus, Micke och Linda och såg The Hobbit. Dom kom och hämta upp mig efter jobbet och sedan åkte vi till Heron, åt middag och

Riktigt bra film! Dock var Micke och Magnus lite besvikna på den (dom tyckte inte att det hände så mycket.. vilket jag inte fattar för det hände ju saker nästan hela tiden??) men det största kommer väll i den andra delen. Jag var mycket nöjd med biobesöket iallafall, den mötte upp till mina förväntningar! ^^ 
Funderar på att kanske läsa boken, men samtidigt så vill jag inte "förstöra" spänningen med vad som ska hända i följande två filmer; The Hobbit:
The Desolation of Smaug och The Hobbit: There and Back Again. Och samtidigt så vill jag inte vänta två två år på att båda filmerna ska ha premiär, haha.

Btw, jag kunde inte låta bli att checka in han som spelar Kili. Woa~chicka~whoa~woa. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤